A&CKV Gemini Goudse korfbalvereniging sinds 1995

Sponsor bij je online aankoop

18/11/2020 17:16:56

Nu de decembermaand, kadootjes-maand, er aan komt willen we je nog eens wijzen op Sponsorkliks. Dit een heel makkelijke manier van sponsorgeld verdienen voor Gemini! Het werkt als volgt:

• Je wilt wat online bestellen (bijvoorbeeld bij Bol.com, Coolbleu, otto; heel veel webwinkels zijn aangesloten).
  • Ga dan eerst naar www.sponsorkliks.nl
  • Vervolgens selecteer je jouw goede doel: Korfbalvereniging Gemini
  • Daarna selecteer je de winkel waar je iets wilt bestellen.
  • Bestellen doe je verder op de manier die je gewend bent.

De hoogte van de sponsoring hangt af van de winkel waar je koopt. Alle kleine beetjes helpen en het kan Gemini uiteindelijk honderden euro's opleveren. Kleine moeite, groot plezier. Ook voor het boeken van weekendjes weg bij booking.com! Kijk maar eens even of er webwinkels bij staan waar je regelmatig shopt .Eén nadeeltje: het werk niet met een app van bijvoorbeeld bol.com. Je moet altijd via de website van Sponsorkliks.