A&CKV Gemini Goudse korfbalvereniging sinds 1995

Oproep: wie helpt met klussen?

12/09/2020 13:18:46

Beste leden en ouders/verzorgers,

Graag brengen we als bestuur het volgende onder de aandacht. Ons clubgebouw is in eigendom van de vereniging. Dat is aan de ene kant mooi want je betaalt hiervoor geen huur ed. maar aan de andere kant kost het ons als vereniging ook veel geld om het enigszins toonbaar te houden.

Het onderhoud vergt naast geld ook veel tijd. De laatste jaren hebben Ton Blok en Eric de Jong het nodige hierin kunnen betekenen. Echter, Ton heeft te kennen gegeven hiermee te willen stoppen om hierin sturend bezig te zijn. Ton, dank je wel voor je inzet!

Dit betekent dat we voor het onderhoud van het gebouw op dit moment niemand meer hebben. Wij willen als bestuur het volgende voorstellen/vragen.

Laten we een onderhoudsgroep starten.

Wie is er handig en zou het leuk vinden om zich hierbij aan te sluiten? Het idee is om alle grote onderhoudszaken (zoals dakrenovatie) uit te besteden en het kleinere onderhoud aan te pakken met deze groep, bijvoorbeeld door 2 kluszaterdagen af te spreken in april en september/oktober.

Als we een wat grotere groep hebben is het dus heel goed mogelijk dat er maar 1 keer per jaar een beroep op je wordt gedaan.

Voor zaterdag 17 oktober hebben Ton en Eric de hulp van Johan Vink om een stuk gevel te renoveren. Als we dit op 1 dag niet af krijgen (wat we verwachten) willen we het proberen de 24e af te ronden. Het zou fijn zij als we op deze dagen nog van een man of 2 hulp krijgen.

Dus: handige leden, vaders/moeder/verzorgers, help! Wie meldt zich aan? Ook als je deze zaterdagen niet kan, maar je wilt wel af en toe komen klussen: stuur even een mail naar mailto:bestuur@gemini-korfbal.nl

We hopen op veel reacties! Met vriendelijke groet,

Esther G., Esther H., Eef en Eric